Tuesday, October 3, 2017

Penghantaran Terus Ke Muka Pintu Anda

Assalamualaikum

Ada customer whatsapp saya tanya ada yang boleh COD area KL tak. Sebab saya dok KL. Saya kata kalau postage pun cepat jer dapat, order harini esok insya Allah barang dah sampai. Sebab kalau COD seller akan caj juga harga minyak tambahan dengan mungkin susah untuk cari masa dan tempat yang sesuai untuk berjumpa. Ada customer tak nak bayar postage sebab tu diorang prefer untuk COD. Ini contoh customer saya yang puji cepat dapat barang. Harini order esok sampai dan boleh makan. Jadi sesiapa nak order boleh jer hubungi saya.






Nurul Azfa Azizan

Pengedar Shaklee: ID 923812


FB: Nurul Azfa Azizan


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!

No comments:

Post a Comment

Produk Shaklee

 https://cl.accesstrade.co.id/0004bx001mn3