Friday, February 22, 2013

Tak tahu pulak apa tajuknya ...

Sekadar Hiasan | Kenangan di Stesen KTM Nibong Tebal

Salam.
Terimakasih kepada semua yang sudi ziarah blog saya ini. Terimakasih juga kepada rakan-rakan  blogger yang sudi 'blogwalking' ke blog saya ini .. Insyaallah, bila ada kesempatan nanti saya akan 'blogwalking' ke blog anda pula.

Sudah banyak hari rasanya saya tidak meng'update'kan blog saya ni . Bukan sibuk, cuma tak cukup masa ... :)
Seminggu dua ini saya sedang menyiapkan beberapa tugasan yang diberikan oleh pensyarah. 
Di pejabat pula banyak juga hal-hal yang perlu diselesaikan ... maklumlah dah lama sangat saya bercuti. 

Anyway, alhamdulillah ... saya dapat membahagikan sebaiknya masa saya sebagai seorang isteri, ibu, pelajar, pekerja dan peniaga kecil-kecilan...
Semoga Allah mempermudahkan segalanya ... Amin

Oh ya ! Muhammad Zaim Zayyan dah mula meniarap. Semakin aktif beliau sekarang ! Nanti saya updatekan gambar terbaru beliau.

Wassalam 




No comments:

Post a Comment

Produk Shaklee

 https://cl.accesstrade.co.id/0004bx001mn3